tisdag 14 oktober 2008

Bock i kanten

Tänk så härligt det är att kunna sätta bock i kanten för projekt eller uppdrag man är klar med. Nu saknas bara knapparna och blockningen av min rätstickade kofta. Bild kommer så småningom och jag känner mig rätt nöjd....även om jag tycker ärmarna är i smalaste laget. Nästa projekt är ett par tovade ullvantar. När det gäller pluggandet har jag lyckats färdigställa min övningsenkät och den är utskickad till sina respondenter.
På lyckosidan är säsongsstarten för Dr House och tvättstugetid. Hur kan man vara lycklig över tid i tvättstugan? Ja jag skyller det på det rogivande snurrandet av tvättrummor och det faktum att tvättkorgen blir tom.
Annars har tiken alla knasiga löpsymptom hon brukar ha....kan inte sova ensam och är allmänt låg så helst vill hon att vi ska sitta i soffan och läsa hela dagen, men riktigt så mysigt blir det inte. Inte den här dagen iallafall, men hennes tid kommer.....

Inga kommentarer: