tisdag 17 november 2009

Knorr på tillvaron

Ja idag har det varit pausvila från skrivandet om specialpedagogiken och istället har jag varit med och fått individuell coachning om vår lille hanhund som inte gillar andra hanhundar i samma ålder. Mycket intressant som all annan hundträning och vi har fått flera tips som vi ska träna på i framtiden. Det ska bli väldigt intressant att se hur det fungerar när vi börjar träna och hur resultaten kommer att se ut. En himla god resurs känns det som och pris som en vanlig hundkurs så det känns faktiskt lite som att vara på skolbänken igen. Jag ska försöka delge er resultaten
vad det lider.

Annars hade jag en konstig släng av sjukdom igårkväll...frossa, ont i hela kroppen och illamående. En alvedon och en god natts sömn så var jag "fit for fight" igen och känner inte av det så mycket idag. Vi får hoppas att det var just en släng och inget som återkommer med mer styrka.

Bilder på vantar var ju utlovat så här kommer ett urval av det som stickats sen sist.

2 kommentarer:

e sa...

Vad duktig du är på att sticka! Tror vi måste anlita dig snart... =)/Erran

Icka sa...

Tja du vet jag tar emot uppdrag för det är bättre det kommer till nytta än att jag ska sticka till mina lådor.