torsdag 15 januari 2009

Prata bör man annars dör man

..lär mig mer om samtalsmetodik just nu och inser att med mitt temperament är detta en svår kurs. =)
Det kräver sin kvinna eller man att hålla tand för tunga ibland. Annars är det mest skidskytte och stickning som gäller när jag inte sitter framför pluggandet. Men nån gång ska även jag bli människa igen.. har påbörjat en kofta i supermjukt alpackagarn som omväxling till monkeysockarna som snart är klara. Husse säger att jag nog är född i fel tid för under krigen i förra seklets början hade jag kunnat sticka mycket till de stackars soldaterna i fält.

På lördag börjar instruktörsutbildningen..blir nog bra även om det känns lite tungt nu. Jag ska iallafall envisas med att skriva ett eller annat ord här med ibland.
Försöker också följa Gardells tv-serie, men är så sjuttons blödig. Det gör ont att leva och leva sig in i serien.

Inga kommentarer: