fredag 16 januari 2009

Mååål,

Nu kan man förledas att tro mig om att vara en sportdåre och JA jag har säkert en rad egenskaper som kvalificerar mig för att bli en sådan, men...jag är väl vare sig fullt utvecklad eller så håller jag på och invecklar mig.
Gillar vintersporter på tv och kan begrava mig i OS eller VM sändningar, men att stå på en arena och frysa, trängas och inte se nåt. Nä där har jag nog passerat en gräns eller två. Ska strax bänka mig framför skidsändningarna från Vancuver, tror jag det var.
I övrigt kan jag säga att målgången mest handlar om att jag har färdigställt uppgifterna till kursträffen nästa vecka. Bara lite finlir med två frågeformuleringar kvar, men det bekymrar mig inte så mycket. Jag känner mig inte som någon fullfjädrad samtalsledare/partner, men visst finns det mycket tänkvärt att läsa om ämnet. Tänk ändå vad mycket man ska behärska och tänka på för att kunna föra ett gott samtal. Det är nästan ett under att man kommit dit man kommit utan att gå denna kursen förut. :D
Monkeysockarna är klara och bild ska väl komma så småningom, kanske blir det en födelsedagspresent till syrran med, men då får jag nog lägga på ett kol.
Den som lever får se...imorrn ska jag gå annan kurs. M1 för hund.

Inga kommentarer: