tisdag 4 november 2008

Jag - ett shoppingfreak??!

Åtminstone om man känner mig måste rubriken verka komisk. Jag HATAR att vara i shoppingkvarter, drar mig i det längsta och tycker nätshopping är fantastiskt. Sedan anser jag ju att det konsumeras alldeles för mycket, man kan spara, hushålla, återanvända bara för att inte slita ut resurser i förtid. Men ibland kan jag inte hålla mig...en mp3-spelare på nätet (jag har aldrig ägt en förut) och idag drabbades jag av min största last...ECCO. Jag vet det är säkert sjukligt och vem vet, kanske smittsamt, man jag älskar Ecco-skor. Klarar nästan inte att passera en ecco-butik eller ecco shop in shop utan att handla och idag var det kört. Skulle promenera hem efter föreläsningarna och passerade helt oplanerat ett skyltfönster, tyvärr var inte min storlek slut så här är resultatet. Grymt snygga, fantastiskt bekväma och liiite hippa med.
Tappat 1 kilo i vecka och det känns skönt, speciellt som jag hittade ett nytt lunchställe idag. Åhlénsrestaurangen, jag vet att det inte är ngt inneställe, men vegetarisk buffe kändes helt rätt och gott.
Mycket mer har hänt...men min skrivork är slut :)

Inga kommentarer: