söndag 27 september 2009

Nästan hundhelg

Efter att ha spenderat fredagen med att analysera och vända och vrida på handledningsgruppens utkast till examensarbeten har det känts riktigt skönt att bara ägna sig åt avkoppling under helgen. Lördag med hundträning ute på klubben, både lydnad och agility och en kopp kaffe i det ljumma höstvädret.
Sedan har jag påbörjat och färdigställt den första vanten i mitt livs första stickade fingervantar. Men en perfekt passform och riktigt snygg också. Förhoppningsvis blir paret klart under veckan och då kommer bild. Idag söndag har det också varit hunddag i skogen och fika hos föräldrarna. Till det har JAG lagat middag...bosnisk spenatpaj med fransk äppeltarte till dessert. Nu är jag redo för en ny vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar ivrigt på att få se dina vantar! Själv är jag urdålig på dylika tingestar - blir vansinnig när jag ska pilla med fingerstickande x 10 - så jag nöjer mig med att njuta av bilder på andra tappra stickerskors mästerverk.