måndag 15 december 2008

ujujuj...vilken huvudvärk

Jag har inte vandrat vidare i bloggvärlden, men uj vad jag har pluggat. Det känns lite tomt att inte ha skrivit på så länge, men när det blir mycket i livet är inte datorn och skrivandet det som har högst prioritet hos mig. Jag har fixat sonens tröja, han använder den!!! Två mössor, har jag också snott ihop bortsett från en veckas "innetid" på utbildningen och en envis förkylning. Låter faktiskt riktigt effektivt när man läser det såhär. Mössorna blev en lovikkamössa med öronlappar till mig och en Åremössa till sonen i Lowisa.
Bilder kommer och jag ska ta upp min egen stafettpinne, känner mig som en hopklappad Brink i skidspåren, men skam den som ger sig. Bilder på alstren kommer.
Födelsedagsstickningen är förresten skickad, mottagen och enligt utsago uppskattad. Naturligtvis glömde jag fota, men en bolero med tillhörande benvärmare i rosa och lila. Härliga garner att sticka i, ett mohair och entrådigt ullgarn samt ett ullgarn till. Varm och gosig. Har dessutom lovat starta utbildning till hundinstruktör, skam den som ger sig. Tiden ska räcka till allt!

Inga kommentarer: