onsdag 14 oktober 2009

Är det inte ont här så är det där...

Jo, tackar som frågar. Knäet är på bättringsvägen och jag haltar fram utan krycka numera. Bättre på förmiddagarna än eftermiddagarna, men det är väl som det ska. Annars är det mest ryggen som lider av att försöka få ordning på sonens nya kompisrum. Tack och lov slapp jag bära soffan, men hyllor och böcker är också jobbigt när man inte är helt ok. Soffan var annars förfärligt tung och vanthängaren i hallen rök efter att sonen tappat taget när det blev för tungt...Nu fattas bara borden som IKEA tagit en välda tid på sig för att leverera och någon form av gardin till rummet i fråga.
För att få plats med våra saker i de andra utrymmena i hemmet sorteras det just nu bort böcker...Så imorgon ska det köras iväg med bokkassar till bättre behövande. Hellre att någon tar hand om dem än att bara kasta.
Annars har intervjuerna inför mitt examensjobb börjat ta fart och i dagsläget fattas bara någon till för att jag ska känna att jag har fyllt min kvot...

Inga kommentarer: