fredag 4 december 2009

Tjohoo, redan december

Tror det har varit någon slags time-lap. Jag har varit så begravd i att skicka in min rapport till 75% opponering och opponera själv att jag inte insett hur länge det gått sen jag skrev sist. Det enda jag unnat mig är att börja med en ny kofta till mig själv...i piggt grått. Den stickas i tunt ullgarn och det känns i förarfingret (eller vad det nu kallas), men man vänjer sig nog. Jag hoppas den blir snygg iallafall...
När det gäller opponeringen gick det riktigt bra. Jag har inte så mkt jag behöver ändra utan det är ett litet faktatillägg som bör göras....Trots det kan jag inte känna mig riktigt nöjd, men det beror nog inte på att det är nå't fel i arbetet utan att jag har väldiga krav på mig själv.
Tursamt blev examinationen på vårt projektarbete i hundinstruktörsutbildningen skjutet på framtiden så där vann jag lite tid iallafall. Annars är det kanske inte så undra på att man nästan missat advent då en av hundarna behagade få urinvägsinfektion med diverse pölar i hemmet som följd. Pencillin är iallafall en bra produkt och hunden är piggare än på flera veckor, inte illa för en snart 8-årig hund-tant.
Nu ska det arbetas....igen.

Inga kommentarer: