söndag 30 augusti 2009

Bara en dag kvar

..sedan är man student på heltid. Jag har verkligen försökt mobilisera lite intresse för annat än avslappning, men det lyckas inte så ofta. Det är mer lockande med skogspromenader, stickning och hundträning. Men ibland får jag lite idéer och har faktiskt reviderat planen för min uppsats. Det blir nog mer känning av allvar när vi träffs på universitetet igen, imorgon ska jag ladda upp en sista dag och sedan ska datorn få se mer av mig och mina tangenttryckningar.
Sambons kofta är iallafall klar, men blir nog inte sambons kofta. Han tycker den är för luddig. Drops Symphony är ju ett luddigt garn och det blir liksom för feminint...ska testa om systerdottern vill ha den istället. Själv har jag påbörjat ett nytt projekt i form av stickat kuddöverdrat. Vi får se var det slutar, men det finns liknande att köpa i butiken så då borde väl jag kunna fixa ett själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom är allt bra känsliga dom där machosarna vi lever ihop med. För luddigt...och fjolligt...jag blir så full i skratt, maken min skulle tyckt exakt likadant.