lördag 28 september 2013

Höstsysslor

Idag har hösten verkligen visat sig från sin allra vackraste sida. Jag är verkligen förtjust i hösten och alla vackar färger som visar sig. Idag noterade jag i tidningen att det var hundens dag så jag beslöt att hundarna skulle få göra varsitt personspår som de tycker är riktigt roligt. Därefter lurade jag med sambon på en liten extra biltur för att besöka Lillemor på Limmo-design i Brån. Där fanns verkligen mycket att välja på och jag har bunkrat lite för kommande julklappsprojekt.
På vägen hem fick vi åka genom vad som måste vara en av Sveriges längsta alléer, genom byarna Brån och Strand. Sedan fick sig trädgården en uppstädning från alla äpplen som behagade landa på gräsmattan innan de mognat klart...tror sommaren var lite för torr för äpplen, iallafall i vår trädgård.  

Inga kommentarer: